منافذ باز پوست یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خانم ها و آقایان با آن روبرو هستند.<br/>این چاله های روی پوست کوچک هستند که باعث می شود روی ظاهر فرد تغییراتی ایجاد شود و بر روی زیبایی فرد تأثیر بگذارد.<br/>در این مطلب به دو روش ازبین بردن منافذ باز پوست با جوش شیرین و سرکه سیب اشاره می کنیم.

ازبین بردن منافذ باز پوست با جوش شیرین

جوش شیرین دارای بلورهای بیکربونات سدیم است.

در صورتی که آن را بر روی پوست مالیده و به نرمی و آرامی ماساژ دهید باعث می شود که پوست فرد لایه برداری شود و آثاری که از جراحات پوست برجای مانده ترمیم شده و منافذ باز پوست کاهش و یا بهبود پیدا کند.

طرز استفاده از جوش شیرین

چند قاشق کوچک از جوش شیرین را با مقدار کمی آب ترکیب کنید و به خوبی هم بزنید تا غلیظ شود. سپس این مخلوط را بر روی قسمت هایی از پوست بمالید که آسیب دیده است و پس از یک یا دو دقیقه آن را به خوبی بشویید.

پس از این که پوست خود را به خوبی شستشو دادید پوست خود را با یک مرطوب کننده ای که طبیعی است مثل روغن های گیاهی گردو یا زیتون مرطوب کنید.

روزی یک بار یا هفته ای سه بار پوست خود را به خوبی با جوش شیرین پوشانده و بشویید و مرطوب کنید.

ازبین بردن منافذ باز پوست با سرکه سیب

سرکه سیب یکی از مرطوب کننده های طبیعی و مفید برای پوست می باشد.

سرکه سیب باعث درمان منافذ پوست شده و سطح PH پوست را تنظیم می کند.

سرکه سیب بسیار مفید است و خاصیت ضد میکروبی و التهابی دارد که جوش صورت را درمان می کند.

طرز استفاده از سرکه سیب

سرکه سیب را با مقداری آب ترکیب کرده و با استفاده از مقداری پنبه تمیز آغشته به آن، به آرامی پوست خود را با سرکه سیب تمیز کنید. اجازه دهید ترکیب سرکه سیب  و آب برای چند دقیقه بر روی پوستتان باقی بماند و سپس به خوبی بشویید.

استفاده از ترکیب سرکه سیب و آب به صورت روزانه و هفته ای برای پوست شما بسیار مفید است و باید پس از شستشوی کامل صورت از نرم کننده استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید