رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در یک گردهمایی هنرمندان که برای سعید مطلبی فیلمنامه نویس و کارگردان تولد گرفته بودند رقص چاقو کرد این فیلم در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

رقص چاقو رضا توکلی در جشن تولد کارگردان سینما و تلویزیون + فیلم

به گزارش سلام نو، رضا توکلی متولد ۱۸ تیر ۱۳۳۹ در مشهد ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که مدتی در نیروی هوایی خدمت می کرد تا اینکه بعد از سالها کار تئاتر از ۲۷ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا دو فرزند هم دارد.

من در خانواده متوسط و در جه پایین در مشهد به دنیا آمدم ولی بخاطر کار پدرم به تهران آمدیم و در سمت امیریه ساکن و آنجا بزرگ شدم.

از همان کودکی به موسیقی علاقه داشتم اما بخاطر مخالفت خانواده یواشکی به دنبال موسیقی می رفتم و از ۸ سالگی ریتم را می شناختم و می توانستم بنوازم.

رضا توکلی اولین بار سال ۱۳۶۶ وقتی ۲۷ ساله بود با فیلم های «غریبه» به کارگردانی رحمان رضایی و «سیمرغ» به کارگردانی اکبر صادقی جلوی دوربین رفت.

وی در سال ۱۳۷۶ هم با نقش آنتونیوس (چوپان) در فیلم «مردان آنجلس» حسابی مشهور شد.

در مذاکراتی که با آقای سلحشور و شورجه در فیلم اصحاب کهف رخ داد؛ چند نقش برای من در نظر گرفته شد ، اما وقتی شنیدم نقش چوپان اصحاب کهف را به من دادند دو رکعت نماز خواندم ، نمی توانم احساس آن شب را بیان کنم چرا که اشک در چشمانم حلقه می زند

با خدا درد و دل کردم که خدایا من خودم را به تو سپردم و بزرگترین درخواستم از خدا این بود که آنتونیوس چوپان را که بازی می کنم فردای قیامت به داد من برسد.

از او شفاعت خواستم و خواستم که من را با چوپان اصحاب کهف محشور کند.

رضا توکلی سالها ازدواج کرده است که ثمره این زندگی یک دختر و یک پسر بنام «امیر» تا به الان رسانه ای شده است.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید