یوسف مرادیان بازیگر در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیوی از اجرا آهنگ اگه یه روز بری سفر در گردهمایی جمعی از هنرمندان توسط خوش را منتشر کرد.

اجرای زنده آهنگ « اگه یه روز بری سفر» توسط بازیگر مشهور سینما و تلویزیون  + فیلم

به گزارش سلام نو، یوسف مرادیان متولد ۱ اسفند ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر است.

آخرین مقطع تحصیلی اش دیپلم است، پدرش اهل شیراز و شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار و کرمانشاهی است، دو خواهر و چهار برادر دارد، خودش متولد تهران و بزرگ شده کرمانشاه است.

من هم از بچگی به بازیگری علاقه‌مند شدم، یادم هست به سن نوجوانی که رسیدم، در جمع خانواده می‌گفتم که من یا خلبان خواهم شد یا بازیگر.

مرادیان: دوره‌های آموزشی بازیگری را سپری کردم و برای اولین بار در فیلم لاک‌پشت به کارگردانی علی شاه‌ حاتمی مقابل دوربین ۳۵ میلی‌ متری رفتم و بعد از آن در سریال اصحاب کهف بازی کردم و تا الان این حرفه را ادامه دادم.

وی با بازی در فیلم دوستان در سال ۱۳۷۸ به دلیل فیزیک ظاهر و به دلیل حرف و حدیثهایی مبنی بر صحبت چنگیز جلیلوند به جای او در این فیلم که نقش او یادآور محمدعلی فردین شده که بعدها به دلیل همین شباهت خسرو خسروشاهی به جای او صحبت کرد، مشهور شد.

یوسف مرادیان در سال ۸۷ در فیلم دوستان در کنار سارا خوئینی ها ایفای نقش کرد این آشنایی و همکاری در نهایت به ازدواج ختم شد، اما این وصلت به جدایی ختم شد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید