بنا بر اعلام کارشناس سازمان هواشناسی، موج بارش های سراسری از اواخر هفته تا اوایل هفته بعد ادامه دارد.

ادامه موج بارش‌های تندری تا شنبه

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تشدید و تداوم بارش‌ها در ۷ استان کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.
فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با مهر آخرین وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) و
جمعه (۲۸ اردیبهشت) در استان‌های شمال غرب، شرق، استان‌های خزر، شمال شرق و ارتفاعات البرز، فارس، بوشهر و بخش‌های از کرمان، یزد، اصفهان، خوزستان و شمال سیستان بلوچستان بارش‌ها با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.
گودرزی با صدور هشدار نارنجی در پی بارش‌های رگباری، افزود: بارش‌ها تا اوایل هفته آینده با شدت و ضعف ادامه دار خواهد بود؛ امروز برای نیمه خراسان رضوی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، کهگیلویه و بویراحمد و نیمه شمالی فارس بارش‌های در سطح هشدار نارنجی است و احتمال آب‌گرفتگی معابر دور از انتظار نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: البته به جز بارش‌های سنگین، امشب شرق کرمان وزش بادهای شدید، حتی در مناطق مستعد طوفان گرد و غبار و شن رخ خواهد داد که منجر به کاهش دید و کیفیت هوا خواهد شد.
کارشناس هواشناسی با اشاره افزایش وزش باد در پایتخت، تصریح کرد: استان تهران برای امروز وزش باد شدید خواهیم داشت، همچنین تهران امروز ۲ درجه کاهش دما دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید